Tineke Rensen

Tineke Rensen

Tineke Rensen is ruim 25 jaar ondernemer.
Zij startte op haar 25e met een typemachine en wonend in een caravan, haar eerste bedrijf.

Inmiddels heeft zij meerdere bedrijven opgezet. Haar meest succesvolle, internationale bedrijf, verkocht ze in 2011. Sindsdien richt ze zich met haar bedrijf PowerEvents op de groei van bedrijven t/m 25 man personeel. Dit doet zij op haar eigen unieke manier. D.m.v. coaching van de ondernemer zelf.

De grootste asset van ieder bedrijf is de ondernemer zelf. Hoewel deze daar zelf in veel gevallen anders over zal denken. Voor deze ondernemers is zij sparringpartner, mentor en coach.

Door de ruime ervaring van Tineke Rensen, als ondernemer en haar grote kennis van de nieuwe online economie, halen haar klanten snel resultaat.

Ervaring Tineke Rensen
Zij is in het verleden uitgekozen tot beste vrouwelijke ondernemer van Zuid Holland. Zij was topsporter en lid van 2 nationale sportteams, freestyle kayakken en freestyle skiën. Bij het kayakken behoorde zij tot de Europese top en zij werd Nederlands kampioen.

Tineke Rensen reist de hele wereld over om te leren van talrijke miljonairs. Zo houdt zij haar ondernemerskennis up to date. Deze kennis deelt zij tijdens haar inspirerende en motiverende lezingen voor ondernemers.
Ook geeft zij trainingen waar ondernemers samen met haar, specifieker op ondernemerszaken en -vaardigheden in gaan.

Tineke Rensen schreef in de zomer van 2015 haar eerste ondernemers boek.

Tineke Rensen vlogt wekelijks over tips voorondernemers via haar eigen youtube kanaal.
Het is haar missie om ervoor te zorgen, dat ondernemers nog beter en vooral zorgelozer gaan ondernemen. Dat hun bedrijven groeien zonder dat er veel harder gewerkt hoeft te worden.
Er is veel interesse vanuit de pers voor wat zij doet.

Groei van ondernemer en bedrijf
Een van de belangrijkste beslissingen die je als ondernemer kunt nemen is om in jezelf te investeren. De kennis en inzichten die je daardoor opdoet verdwijnen nooit en zullen tot in lengte van dagen blijven renderen.

 

Hoe positioneer je jezelf onderscheidend?

Mensen zijn teveel bezig met zichzelf als ze ZICHZELF positioneren of promoten. Ze vergeten daarbij wat de ander juist belangrijk vindt om te horen of te weten.

Het gaat er niet om wat je voor die ander gaat doen, maar wat het die ander op kan leveren. Dus niet om alle stappen die je zet, maar om de totale waarde die je toevoegt.

 

Welke garantie geef je en welk risico ben je zelf ook bereid om te nemen?

Als je enorm overtuigd bent van je waarde en wat het voor je klant op levert dan kun je dat ook laten zien in een garantie.

Ik leer je in mijn presentatie hoe je jezelf onderscheidend positioneert en hoe je klanten daarop vervolgens alleen nog maar ja kunnen zeggen.

Informatie

Meer informatie over Tineke Rensen kun je vinden op: tinekerensen.nl

Meld je nu aan voor het Event